Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΜΠΕΤΥ ΠΕΙΤΖ.. ΤΟ ΓΥΜΝΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΟΥ ΄50

Ήταν η γυναίκα που κατάφερε να σοκάρει ένα ολόκληρο έθνος. Μια προκλητική ιστορία που εξερευνά τη σεξουαλικότητα, τη θρησκεία και την ποπ κουλτούρα. Αυτός ήταν ο συναρπαστικός κόσμος της Μπέτι Πέιτζ που μεγάλωσε σε ένα συντηρητικό και αυστηρά θρησκευόμενο περιβάλλον στο Τένεσι και εξελίχθηκε σε άκρως αισθησιακό φωτομοντέλο της Νέας Υόρκης του 50. Η μορφή της αποτυπώνεται ακόμη και σήμερα σε τατουάζ στα σώματα χιλιάδων θαυμαστών, ακόμη και σπίτια βάφονται με την μορφή της. 5 δεκαετίες έπειτα από το θάψιμό τους από την αμερικανική κυβέρνηση, η οποία υποστήριζε πως ήταν υπεύθυνες για τη διαφθορά της νεολαίας των 50s, αυτές σπάνιες φωτογραφίες της βασίλισσας των pinup θα τεθούν σε δημοπρασία. Η Πέιτζ μέχρι τις μέρες μας διατηρεί τη φήμη ενός από τα πιο διάσημα μοντέλα στην ιστορία και αποτελεί έμπνευση για πολλές αστέρες της ποπ μουσικής.


Αν και οι φωτογραφίες σήμερα φαίνονται αρκετά σεμνές, την εποχή εκείνη η αμερικανική κυβέρνηση έκανε ότι μπορούσε προκειμένου να τις εξαφανίσει. Ακόμα και ο φωτογράφος Έρβινγκ Κλο είχε κληθεί σε απολογία, αναγκάστηκε να καταστρέψει το αρχείο που διατηρούσε και ευτυχώς που η αδερφή του κατάφερε να κρύψει ορισμένες. Οι θρυλικές τολμηρές πόζες της Πέιτζ έγιναν το επίκεντρο στην έρευνα της Γερουσίας για την πορνογραφία, μετατρέποντας την ίδια σε αντικείμενο του πόθου και την απόλυτη φαντασίωση πολλών ανδρών. Οι γυμνές φωτογραφίες του μυθικού «πιν απ γκερλ» προβλήθηκαν σε αφθονία σε προκλητικές πόζες σε ανδρικά περιοδικά και ιδιωτικούς χώρους κατά μήκος της Αμερικής τη δεκαετία του ’50 προετοιμάζοντας τη σεξουαλική επανάσταση της δεκαετίας του ’60.


αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για εκατομμύρια θαυμαστές αλλά και για τη βιομηχανία της μόδας. Στην αγορά κυκλοφόρησαν κατά καιρούς τράπουλες, βαλιτσάκια, κούκλες, μπλούζες και πετσέτες θαλάσσης με τη μορφή της. Οι αφίσες της αναρτήθηκαν στα νάιτ κλαμπ όμως η καριέρα της καταστράφηκε όταν μπήκε στο στόχαστρο του γερουσιαστή Εστες Κεφόβερ που διεξήγαγε έρευνες κατά της πορνογραφίας. Στο απόγειο της δόξας της το 1957, η Μπέτι Πέιτζ εξαφανίστηκε από το προσκήνιο και επί τρεις δεκαετίες η ιδιωτική της ζωή υπήρξε μυστήριο για όλους, εκτός των στενών φίλων της. Στα τέλη της δεκαετίας του ’80 η Πέιτζ ανακαλύφθηκε ξανά από τον Ντέιβιντ Στίβενς, δημιουργό του ήρωα Rocketeer, της έδωσε ρόλο χαρίζοντάς της, την αθανασία. Οι σχεδιαστές μόδας υιοθέτησαν εκ νέου το στυλ Πέιτζ, η Ούμα Θέρμαν ενσάρκωσε την Μπέτι στο «Pulp Fiction», η ντίτα φον τίζ, η κέιτι πέρυ και άλλες εμφανίστηκαν όπως η Πέιτζ.
Η Μπέτι Πέιτζ κακοποιήθηκε από τον πατέρα της και μεγάλωσε σε ορφανοτροφείο μαζί με τις αδερφές τις. Υπήρξε άριστη μαθήτρια, φοίτησε στο College του Νάσβιλ, αλλά η σταδιοδρομία της στη διδασκαλία ήταν σύντομη. Παντρεύτηκε 4 φορές, τις δύο μάλιστα τον ίδιο άνδρα αλλά χώριζε πάντα και δεν απόκτησε παιδιά. Για πολλά χρόνια η Μπέτι Πέιτζ ζούσε με τα επιδόματα της κοινωνικής πρόνοιας. Υπέστη νευρικό κλονισμό, συνελήφθη δύο φορές για επιθέσεις, εστάλη για 20 μήνες σε ίδρυμα για ψυχικές διαταραχές της Καλιφόρνια. Και τελικά ήρθε η απομόνωσή στο σπίτι της όπου και πέθανε τον Δεκέμβριο του 2008 στα 85 της χρόνια. 
Η βασίλισσα των πίναπ παραμένει ζωντανή μέσα από τις εικόνες της και συνεχίζει να κερδίζει 6 εκ. δολάρια τον χρόνο μετά θάνατο. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΠΡΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΝΥΧΤΙΟΥ

Στις 6 Οκτωβρίου 1970 ο 22χρονος Αμερικανός Φοιτητής Μπίλι Χέϊς επισκέφθηκε την Τουρκία. Στην Κωνσταντινούπολη όμωςσυνελήφθη από την τουρκική αστυνομία για κατοχή 4ων κιλών χασίς καθώς ήταν έτοιμος να αναχωρήσει αεροπορικώς από τη χώρα μαζί με την κοπέλα του. Ο Μπίλι φυλακίζεται για 4 χρόνια και 2 μήνες. Το 1974, μετά από έφεση, το Δικαστήριο απορρίπτει την αρχική ποινή των τεσσάρων χρόνων και τον καταδικάζει σε 30ετή φυλάκιση για το.. έγκλημά του. Η παραμονή του Μπίλι στη φυλακή μετατρέπεται σε ζωντανή κόλαση: τρομακτικές σκηνές σωματικών και πνευματικών βασανιστηρίων από σαδιστές δεσμοφύλακες ακολουθούν η μία την άλλη, ενώ δωροδοκία, βία και παράνοια κυριαρχούν στην φυλακή. Ο Μπίλι Χεις προσλαμβάνει έναν Δικηγόρο ο οποίος όμως τον πρόδωσε επειδή ήταν διεφθαρμένος. Επίσης οι Δικαστές που δίκασαν τον Χέϊς ήταν διεφθαρμένοι και προκατειλημμένοι εναντίον του. Μόνο του Στήριγμα σε αυτήν την Ιστορία ήταν η κοπέλα του και οι γονείς του. Μάταια οι ΗΠΑ προσπαθούσαν να πετύχουν την έκδοση του …

Α.ΟΧΑΝΙΑΝ,Ο ΝΕΟΣ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟΥΧΟΣ ΑΡΜΕΝΙΟΣ ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΡΙΑΝΑ ΣΚΛΕΝΑΡΙΚΟΒΑ

Στα 42 της χρόνια παραμένει εντυπωσιακή όπως ακριβώς την γνωρίσαμε στην Ελλάδα πριν από λίγα χρόνια όταν ήρθε στον Ολυμπιακό ο τότε σύζυγος της Κριστιάν Καρεμπέ. Ο Γάλλος άσσος και η Αντριάνα Σκλεναρίκοβα ήταν ένα από τα πιο διάσημα και αγαπημένα ζευγάρια. Εκείνος γνωστός ποδοσφαιριστής με καριέρα σε μεγάλες ομάδες και εκείνη ένα από τα πιο όμορφα και πιο αναγνωρίσιμα μοντέλα στον χώρο της μόδας, με πόδια που αγγίζουν το 1,25 εκ. Ήταν στα τέλη του 1996 όταν ο Κριστιάν Καρεμπέ, που τότε αγωνιζόταν στη Σαμπντόρια, γνώρισε κατά τη διάρκεια μιας πτήσης την 25χρονη Αντριάνα. Ο έρωτάς τους φούντωσε, ο Καρεμπέ άφησε την γυναίκα και την κόρη του και τυλίχθηκε στα δίχτυα της ξανθιάς καλλονής. Τώρα μετά από 14 χρόνια γάμου χώρισαν και η ίδια έκανε το επόμενο βήμα στην ζωή της στο πλευρό του δισεκατομμυριούχου Aρμένιου επιχειρηματία Αράμ Οχανιάν 59 ετών. Τον Ιούνιο επισημοποίησαν τη σχέση τους μ' ένα παραμυθένιο γάμο στο Μονακό παρουσία λίγων φίλων και συγγενών. Οι δυο τους συναντήθηκαν στο Μ…

Η ΚΟΙΜΩΜΕΝΗ ΤΟΥ ΧΑΛΕΠΑ

Το πρόσωπο της κοιμωμένης του χαλεπά είναι σμιλεμένο περίτεχνα, δείχνει ήρεμο. Η κοπέλα έχει γείρει στο πλάι, σα να κοιμάται. Είναι ντυμένη για τον ύπνο με το κοριτσίστικο νυχτικό της προσεκτικά κουμπωμένο μέχρι ψηλά στο στέρνο. Τα χέρια της μοιάζουν να είναι ζωντανά ενώ είναι σκεπασμένη με ένα σεντόνι.  Ο γλύπτης Γιαννούλης Χαλεπάς ήταν γόνος οικογένειας φημισμένων μαρμαρογλυπτών από την Τήνο. Ο πατέρας του και ο θείος του είχαν μεγάλη οικογενειακή επιχείρηση μαρμαρογλυπτικής με παραρτήματα στο Βουκουρέστι, την Σμύρνη και τον Πειραιά. Το 1877 άρχισε να δουλεύει το πιο διάσημο γλυπτό του, την Κοιμωμένη για τον τάφο της Σοφίας Αφεντάκη στο Α΄ Νεκροταφείο Αθηνών. Το επιτύμβιο μνημείο της Σοφής όπως την αποκαλούσαν στο στενό της περιβάλλον παραγγέλθηκε από τον θείο της, ευεργέτη της Κιμώλου. Η κοπέλα πέθανε το 1873 σε ηλικία 18 χρόνων από φυματίωση και πέρασε στην αθανασία χάρη στη σμίλη του ΓιαννούληΧαλεπά. Το 1875 ο Χαλεπάς ανοίγει εργαστήριο στην Αθήνα και γνωρίζεται με τον έρωτα της ζω…