Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΥΦΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 4.000 π.Χ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ..


Σε βιβλίο του 1849 αναφέρεται ότι ο λαός έχει αποφασίσει ότι το λευκό είναι το πιο ταιριαστό χρώμα για τη νυφική ενδυμασία, ανεξάρτητα από τι υλικό χρησιμοποιείται για τη δημιουργία του. Είναι ένα έμβλημα αγνότητας και αθωότητας της γυναικείας υπόστασης. Από που έχουν προκύψει οι παραδόσεις που έχουν να κάνουν με αυτό το –τόσο σημαντικό για την ζωή εκατομμυρίων γυναικών- φόρεμα. Πριν από  το 1900 η νύφη θα ήταν τυχερή αν ήξερε έστω και το όνομα του μέλλοντος συζύγου της. Οι γονείς της διάλεγαν το γαμπρό, τις περισσότερες φορές από προξενιό, όπως επίσης και το νυφικό της.! Απλό ή μεγαλοπρεπές, λιτό ή εντυπωσιακό, το νυφικό στις μέρες μας είναι αποκλειστικά επιλογή της κάθε νύφης!. Ακόμη κι αν ζητήσει τη γνώμη της μητέρας, της πεθεράς, της αδερφής, της φίλης, την τελικά απόφαση θα την πάρει μόνη της, στις μέρες μας.
Το νυφικό έκανε την εμφάνισή του 4.000 χρόνια πριν τη γέννηση του Χριστού στην αρχαία Αίγυπτο και συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Η πριγκίπισσα Φιλίππα της Αγγλίας καταγράφεται ως η πρώτη γυναίκα στην ιστορία που φόρεσε νυφικό όταν, το 1406, παντρεύτηκε τον πρίγκιπα Ερρίκο της Δανίας. Για τις νύφες του Μεσαίωνα το χρώμα της αγνότητας δεν ήταν το λευκό, αλλά το μπλε. Στην Αναγέννηση, οι ρομαντικές σημερινές νύφες οφείλουν την μακριά ουρά, που ξεκίνησε ως σύμβολο καλής τύχης και πίστης. Και εάν το νυφικό της Gwen Stefάnι, δια χειρός John Galliano με την ροζ ουρά σήμερα φαίνεται καινοτομία, φανταστείτε ότι το 1662 η Αικατερίνη της Πορτογαλίας παντρεύτηκε τον Κάρολο τον Δεύτερο της Βρετανίας φορώντας ροζ νυφικό. Η πρώτη γαλαζοαίματη που φόρεσε λευκό νυφικό από δαντέλα ήταν η Βασίλισσα Βικτώρια, στον γάμο της με τον εξάδελφο της πρίγκιπα Αλβέρτο τον Πρώτο το 1840. Η ίδια η βασίλισσα είναι η πρώτη νύφη την ουρά του φορέματος της οποίας κρατούσαν παρανυφάκια.
Την δεκαετία του 20, με την απελευθέρωση των γυναικών, τα νυφικά ξεκινάνε να γίνονται πιο απλά και περισσότερο αποκαλυπτικά. Αρχίζουν να φαίνονται οι αστράγαλοι, και σιγά- σιγά μέχρι και τα γόνατα της νύφης. Ακολουθούν τα χρόνια της μεγάλης κρίσης του 1930, όταν τα νυφικά γίνονται πιο εφαρμοστά στο σώμα. Κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου πολέμου, οι γυναίκες θεώρησαν καθήκον τους να σταματήσουν τον παραδοσιακό γάμο. Έτσι και αλλιώς δεν είχαν αρκετό χρόνο για να βρουν γαμήλιο φόρεμα. Εάν η νύφη ήθελε να φορέσει άσπρο φόρεμα, μπορούσε να το δανειστεί ή να το νοικιάσει για την τελετή. Εάν και η νύφη και ο νεόνυμφος ήταν στο στρατό παντρεύονταν με τις αντίστοιχες στολές τους. Νυφικό- σταθμός στην ιστορία της μόδας είναι αυτό που φοράει η Jacqueline Bouvier, στον γάμο της με τον John F. Kennedy, το 1953.


 Στα 60's οι νύφες της εποχής τολμούν να φορέσουν μίνι ακόμα και στον γάμο τους, με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα την Mia Farrow στον γάμο της το 66, με τον Frank Sinatra. Νύφη που αποτελεί σημείο αναφοράς, μέχρι και σήμερα, με την επιλογή της είναι η Bianca Jagger που, στον γάμο της με τον frontman των Rolling Stones επέλεξε να εμφανιστεί με λευκό κοστούμι.
Το 97 η Sarah Jessica Parker φόρεσε για το γάμο της με τον Matthew Broderick μαύρο νυφικό, μια επιλογή που όπως δήλωσε αργότερα το μετάνιωσε. Σήμερα στις διεθνείς πασαρέλες, τα νυφικά φορέματα παρουσιάζονται με ανοιχτό καρέ και ντεκολτέ για να κάνουν την νύφη πιο θηλυκή και sexy, απλά ξεκινήστε τουλάχιστον έξι μήνες πριν την μεγάλη μέρα, για να ανακαλύψετε και να αποκτήσετε αυτό που θα κάνει το όνειρο πραγματικότητα και την εμφάνισή σας ξεχωριστή.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΠΡΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΝΥΧΤΙΟΥ

Στις 6 Οκτωβρίου 1970 ο 22χρονος Αμερικανός Φοιτητής Μπίλι Χέϊς επισκέφθηκε την Τουρκία. Στην Κωνσταντινούπολη όμωςσυνελήφθη από την τουρκική αστυνομία για κατοχή 4ων κιλών χασίς καθώς ήταν έτοιμος να αναχωρήσει αεροπορικώς από τη χώρα μαζί με την κοπέλα του. Ο Μπίλι φυλακίζεται για 4 χρόνια και 2 μήνες. Το 1974, μετά από έφεση, το Δικαστήριο απορρίπτει την αρχική ποινή των τεσσάρων χρόνων και τον καταδικάζει σε 30ετή φυλάκιση για το.. έγκλημά του. Η παραμονή του Μπίλι στη φυλακή μετατρέπεται σε ζωντανή κόλαση: τρομακτικές σκηνές σωματικών και πνευματικών βασανιστηρίων από σαδιστές δεσμοφύλακες ακολουθούν η μία την άλλη, ενώ δωροδοκία, βία και παράνοια κυριαρχούν στην φυλακή. Ο Μπίλι Χεις προσλαμβάνει έναν Δικηγόρο ο οποίος όμως τον πρόδωσε επειδή ήταν διεφθαρμένος. Επίσης οι Δικαστές που δίκασαν τον Χέϊς ήταν διεφθαρμένοι και προκατειλημμένοι εναντίον του. Μόνο του Στήριγμα σε αυτήν την Ιστορία ήταν η κοπέλα του και οι γονείς του. Μάταια οι ΗΠΑ προσπαθούσαν να πετύχουν την έκδοση του …

Α.ΟΧΑΝΙΑΝ,Ο ΝΕΟΣ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟΥΧΟΣ ΑΡΜΕΝΙΟΣ ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΡΙΑΝΑ ΣΚΛΕΝΑΡΙΚΟΒΑ

Στα 42 της χρόνια παραμένει εντυπωσιακή όπως ακριβώς την γνωρίσαμε στην Ελλάδα πριν από λίγα χρόνια όταν ήρθε στον Ολυμπιακό ο τότε σύζυγος της Κριστιάν Καρεμπέ. Ο Γάλλος άσσος και η Αντριάνα Σκλεναρίκοβα ήταν ένα από τα πιο διάσημα και αγαπημένα ζευγάρια. Εκείνος γνωστός ποδοσφαιριστής με καριέρα σε μεγάλες ομάδες και εκείνη ένα από τα πιο όμορφα και πιο αναγνωρίσιμα μοντέλα στον χώρο της μόδας, με πόδια που αγγίζουν το 1,25 εκ. Ήταν στα τέλη του 1996 όταν ο Κριστιάν Καρεμπέ, που τότε αγωνιζόταν στη Σαμπντόρια, γνώρισε κατά τη διάρκεια μιας πτήσης την 25χρονη Αντριάνα. Ο έρωτάς τους φούντωσε, ο Καρεμπέ άφησε την γυναίκα και την κόρη του και τυλίχθηκε στα δίχτυα της ξανθιάς καλλονής. Τώρα μετά από 14 χρόνια γάμου χώρισαν και η ίδια έκανε το επόμενο βήμα στην ζωή της στο πλευρό του δισεκατομμυριούχου Aρμένιου επιχειρηματία Αράμ Οχανιάν 59 ετών. Τον Ιούνιο επισημοποίησαν τη σχέση τους μ' ένα παραμυθένιο γάμο στο Μονακό παρουσία λίγων φίλων και συγγενών. Οι δυο τους συναντήθηκαν στο Μ…

Η ΚΟΙΜΩΜΕΝΗ ΤΟΥ ΧΑΛΕΠΑ

Το πρόσωπο της κοιμωμένης του χαλεπά είναι σμιλεμένο περίτεχνα, δείχνει ήρεμο. Η κοπέλα έχει γείρει στο πλάι, σα να κοιμάται. Είναι ντυμένη για τον ύπνο με το κοριτσίστικο νυχτικό της προσεκτικά κουμπωμένο μέχρι ψηλά στο στέρνο. Τα χέρια της μοιάζουν να είναι ζωντανά ενώ είναι σκεπασμένη με ένα σεντόνι.  Ο γλύπτης Γιαννούλης Χαλεπάς ήταν γόνος οικογένειας φημισμένων μαρμαρογλυπτών από την Τήνο. Ο πατέρας του και ο θείος του είχαν μεγάλη οικογενειακή επιχείρηση μαρμαρογλυπτικής με παραρτήματα στο Βουκουρέστι, την Σμύρνη και τον Πειραιά. Το 1877 άρχισε να δουλεύει το πιο διάσημο γλυπτό του, την Κοιμωμένη για τον τάφο της Σοφίας Αφεντάκη στο Α΄ Νεκροταφείο Αθηνών. Το επιτύμβιο μνημείο της Σοφής όπως την αποκαλούσαν στο στενό της περιβάλλον παραγγέλθηκε από τον θείο της, ευεργέτη της Κιμώλου. Η κοπέλα πέθανε το 1873 σε ηλικία 18 χρόνων από φυματίωση και πέρασε στην αθανασία χάρη στη σμίλη του ΓιαννούληΧαλεπά. Το 1875 ο Χαλεπάς ανοίγει εργαστήριο στην Αθήνα και γνωρίζεται με τον έρωτα της ζω…