Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

‘’CASA SUSANNA’’, ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΟΠΟΥ ΕΥΥΠΟΛΗΠΤΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΖΟΥΣΑΝ ΣΑΝ ΚΥΡΙΕΣ ΣΤΑ 50’S!

Τι κοινό είχαν την δεκαετία του 50 ένας πιλότος, ένας επιχειρηματίας, ένας λογιστής, ένας βιβλιοθηκάριος, ένας φαρμακοποιός, ένας εκδότης εφημερίδας και ένας εισαγγελικός μεταφραστής;. Τις εργάσιμες μέρες ήταν κύριοι με ακριβά κοστούμια, συζύγους, παιδιά και πολλές υποχρεώσεις. Αλλά τα σαββατοκύριακα ταξίδευαν στη Νέα Υόρκη πήγαιναν στην  «Casa Susanna» και άφηναν τον εαυτό τους ελεύθερο. Φορούσαν φορέματα και περούκες και γίνονταν αυτό  που πραγματικά ένιωθαν: μεταμορφώνονταν σε Σύνθια, Γκέιλ, Σάντι, Φιόνα και άλλες κυρίες.
Η ιστορία έρχεται από το σεντούκι της μηχανή του χρόνου και αποκαλύπτεται 55 ολόκληρα χρόνια μετά, κατά λάθος. το 2005 εκδόθηκε βιβλίο με τις φωτογραφίες τους, από 2 έμπορους αντικών που βρήκαν σε παζάρι ένα κουτί με 400 φωτογραφίες από τo «Casa Susanna». Οικοδέσποινα του σπιτιού ήταν, ασφαλώς, η Susanna. Πέντε μέρες την εβδομάδα άκουγε στο όνομα Τίτο Βαλέντι και εργαζόταν στα δικαστήρια. Η σύζυγός του, Μαρί είχε ένα κατάστημα με περούκες, με το οποίο εφοδίαζε τους επισκέπτες του σπιτιού. Ο Τίτο ήταν ετεροφυλόφιλος, αγαπούσε τη γυναίκα του και ήταν εξαιρετικός στη δουλειά του, αλλά από μικρός του άρεσε να ντύνεται σαν γυναίκα. Ένιωθε ότι άφηνε πίσω του τους αντρικές υποχρεώσεις που του επέβαλε η κοινωνία και μπορούσε να εξερευνήσει ξένες πτυχές του χαρακτήρα του. Αποκάλυψε στη Μαρί το ιδιαίτερο χόμπι του και ξεκίνησαν μια σειρά σεμιναρίων που διοργάνωναν κάθε σαββατοκύριακο στο διαμέρισμά τους στη Νέα Υόρκη. Ο Βαλέντι μάθαινε σε άλλους ενδιαφερόμενους πώς να ντύνονται, να βάφονται, να χτενίζονται και να κινούνται, έτσι ώστε να μοιάζουν με γυναίκες.
Το κρυφό σπίτι όπου ευυπόληπτοι άνδρες ζούσαν ως "οι κυρίες της διπλανής πόρτας" αποδείχτηκε η απόδραση του Σαββατοκύριακου μιας παρέας που έκανε κάθε εβδομάδα πραγματικότητα τις φαντασιώσεις της. Επιφανείς άντρες που ντύνονταν γυναίκες και περνούσαν το χρόνο τους κουτσουμπολεύοντας μακριά από την απαγορευτική φαλοκρατική κοινωνία της πόλης και της επαγγελματικής αρένας. Ήταν ντυμένες και βαμμένες στην πένα με καλοχτενισμένες περούκες, με άσπρα γάντια και συντηρητικά φορεματάκια. Οι άντρες που πήγαιναν στην Casa Susanna ζώντας μια διπλή ζωή, δεν ήταν απαραίτητα γκέι αλλά μάλλον άντρες με δυσφορία φύλλου, οι περισσότεροι εξάλλου ήταν παντρεμένοι με παιδιά.  
Για 10 χρόνια κάθε πρωί Σαββάτου συγκεντρώνονταν στο μπάνιο για τον καθημερινό καλλωπισμό τους. Ντυμένοι με μακριές νυχτικιές, σατέν ρόμπες και παντόφλες, δεν διέφεραν σε τίποτα από τις πλούσιες, κομψές γυναίκες της Νέας Υόρκης. Η Κάζα Σουζάνα απέκτησε τόσους πολλούς πελάτες, που ο Βαλέντι αγόρασε ένα μεγαλύτερο σπίτι στα προάστια της Νέας Υόρκης. Εκεί, για 25 δολάρια το σαββατοκύριακο οι άντρες μπορούσαν να ζήσουν την καθημερινότητα μιας γυναίκας. Έπαιζαν χαρτιά, έπλεκαν, ψώνιζαν, μαγείρευαν και αντάλλαζαν απόψεις για τη μόδα, τη μουσική και τα παιδιά τους. Πολλούς μάλιστα τους συνόδευαν οι γυναίκες τους. Οι άντρες της «Σουζάνα» δεν ήθελαν να προκαλέσουν με τη συμπεριφορά τους ούτε να χρωματίσουν σεξουαλικά την εμφάνισή τους. Κυκλοφορούσαν στη γειτονιά ντυμένοι με ακριβά κομψά ρούχα και ενώ στην αρχή οι γείτονες τους σχολίαζαν αρνητικά, συνήθισαν πολύ γρήγορα την παρουσία τους, άλλωστε όχι μόνο δεν ενοχλούσαν αλλά έφερναν και χρήμα στην περιοχή.
Στο τέλος της δεκαετίας του ’60, το «Casa Susanna» έκλεισε για άγνωστους λόγους κι ενώ όλα έδειχναν ότι η μυστική ζωή των ενοίκων θα χανόταν για πάντα. Έκαναν ένα λάθος, απαθανάτιζαν κάθε στιγμή της καθημερινότητάς τους. Η φωτογραφία ήταν αναγκαία για αυτούς αφού ήταν η μοναδική απόδειξη ότι υπήρχαν και σαν γυναίκες.
Ένας από τους ελάχιστους που αποκάλυψε χρόνια μετά την ταυτότητα του είναι ο Σκωτσέζος John Cummings, που πήγε στην Casa Susanna ως Fiona, και τώρα στα 75 του ζει στο Σίδνεϊ σαν γυναίκα με το όνομα Katherine Cummings. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΠΡΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΝΥΧΤΙΟΥ

Στις 6 Οκτωβρίου 1970 ο 22χρονος Αμερικανός Φοιτητής Μπίλι Χέϊς επισκέφθηκε την Τουρκία. Στην Κωνσταντινούπολη όμωςσυνελήφθη από την τουρκική αστυνομία για κατοχή 4ων κιλών χασίς καθώς ήταν έτοιμος να αναχωρήσει αεροπορικώς από τη χώρα μαζί με την κοπέλα του. Ο Μπίλι φυλακίζεται για 4 χρόνια και 2 μήνες. Το 1974, μετά από έφεση, το Δικαστήριο απορρίπτει την αρχική ποινή των τεσσάρων χρόνων και τον καταδικάζει σε 30ετή φυλάκιση για το.. έγκλημά του. Η παραμονή του Μπίλι στη φυλακή μετατρέπεται σε ζωντανή κόλαση: τρομακτικές σκηνές σωματικών και πνευματικών βασανιστηρίων από σαδιστές δεσμοφύλακες ακολουθούν η μία την άλλη, ενώ δωροδοκία, βία και παράνοια κυριαρχούν στην φυλακή. Ο Μπίλι Χεις προσλαμβάνει έναν Δικηγόρο ο οποίος όμως τον πρόδωσε επειδή ήταν διεφθαρμένος. Επίσης οι Δικαστές που δίκασαν τον Χέϊς ήταν διεφθαρμένοι και προκατειλημμένοι εναντίον του. Μόνο του Στήριγμα σε αυτήν την Ιστορία ήταν η κοπέλα του και οι γονείς του. Μάταια οι ΗΠΑ προσπαθούσαν να πετύχουν την έκδοση του …

Α.ΟΧΑΝΙΑΝ,Ο ΝΕΟΣ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟΥΧΟΣ ΑΡΜΕΝΙΟΣ ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΡΙΑΝΑ ΣΚΛΕΝΑΡΙΚΟΒΑ

Στα 42 της χρόνια παραμένει εντυπωσιακή όπως ακριβώς την γνωρίσαμε στην Ελλάδα πριν από λίγα χρόνια όταν ήρθε στον Ολυμπιακό ο τότε σύζυγος της Κριστιάν Καρεμπέ. Ο Γάλλος άσσος και η Αντριάνα Σκλεναρίκοβα ήταν ένα από τα πιο διάσημα και αγαπημένα ζευγάρια. Εκείνος γνωστός ποδοσφαιριστής με καριέρα σε μεγάλες ομάδες και εκείνη ένα από τα πιο όμορφα και πιο αναγνωρίσιμα μοντέλα στον χώρο της μόδας, με πόδια που αγγίζουν το 1,25 εκ. Ήταν στα τέλη του 1996 όταν ο Κριστιάν Καρεμπέ, που τότε αγωνιζόταν στη Σαμπντόρια, γνώρισε κατά τη διάρκεια μιας πτήσης την 25χρονη Αντριάνα. Ο έρωτάς τους φούντωσε, ο Καρεμπέ άφησε την γυναίκα και την κόρη του και τυλίχθηκε στα δίχτυα της ξανθιάς καλλονής. Τώρα μετά από 14 χρόνια γάμου χώρισαν και η ίδια έκανε το επόμενο βήμα στην ζωή της στο πλευρό του δισεκατομμυριούχου Aρμένιου επιχειρηματία Αράμ Οχανιάν 59 ετών. Τον Ιούνιο επισημοποίησαν τη σχέση τους μ' ένα παραμυθένιο γάμο στο Μονακό παρουσία λίγων φίλων και συγγενών. Οι δυο τους συναντήθηκαν στο Μ…

Η ΚΟΙΜΩΜΕΝΗ ΤΟΥ ΧΑΛΕΠΑ

Το πρόσωπο της κοιμωμένης του χαλεπά είναι σμιλεμένο περίτεχνα, δείχνει ήρεμο. Η κοπέλα έχει γείρει στο πλάι, σα να κοιμάται. Είναι ντυμένη για τον ύπνο με το κοριτσίστικο νυχτικό της προσεκτικά κουμπωμένο μέχρι ψηλά στο στέρνο. Τα χέρια της μοιάζουν να είναι ζωντανά ενώ είναι σκεπασμένη με ένα σεντόνι.  Ο γλύπτης Γιαννούλης Χαλεπάς ήταν γόνος οικογένειας φημισμένων μαρμαρογλυπτών από την Τήνο. Ο πατέρας του και ο θείος του είχαν μεγάλη οικογενειακή επιχείρηση μαρμαρογλυπτικής με παραρτήματα στο Βουκουρέστι, την Σμύρνη και τον Πειραιά. Το 1877 άρχισε να δουλεύει το πιο διάσημο γλυπτό του, την Κοιμωμένη για τον τάφο της Σοφίας Αφεντάκη στο Α΄ Νεκροταφείο Αθηνών. Το επιτύμβιο μνημείο της Σοφής όπως την αποκαλούσαν στο στενό της περιβάλλον παραγγέλθηκε από τον θείο της, ευεργέτη της Κιμώλου. Η κοπέλα πέθανε το 1873 σε ηλικία 18 χρόνων από φυματίωση και πέρασε στην αθανασία χάρη στη σμίλη του ΓιαννούληΧαλεπά. Το 1875 ο Χαλεπάς ανοίγει εργαστήριο στην Αθήνα και γνωρίζεται με τον έρωτα της ζω…