Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΓΚΕΙΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ

Στην προπολεμική Ιαπωνία, ένας άντρας και μία από τις ερωμένες του ξεκινούν έντονη ερωτική σχέση, όπου σιγά-σιγά η επιθυμία τους εξελίσσεται σε επικίνδυνη εμμονή. Χαμένοι και οι δύο μέσα στα επικίνδυνα ερωτικά παιχνίδια βλέπουν την ζωή του να καταστρέφεται. Μεταξύ πορνογραφίας και τέχνης, ο σκηνοθέτης Ναγκίσα Οσίμα γύρισε την αυτοκρατορία των αισθήσεων το 1976 με βάση την πραγματική ιστορία της γκέισας των γκεισών σάντα άμπε, μια ταινία που προκάλεσε τα χρηστά ήθη της εποχής και απαγορεύτηκε σε πολλές χώρες.

Γεννημένη το 1905, από μία ευκατάστατη οικογένεια με άλλα τρία αδέρφια, το μέλλον της Sada Abe ήταν προδιαγεγραμμένο: ένας καλός γάμος και μία ήρεμη οικογένεια. Η ίδια όμως, είχε άλλα σχέδια για τον εαυτό της, κυρίως από την στιγμή που έπεσε θύμα βιασμού στα 15 της. Από μικρή επιθυμούσε να ενταχθεί στις τάξεις των γκεϊσών, και να συνεχίσει τη μακραίωνη ιαπωνική παράδοση. Ως επάγγελμα η γκέισα προέκυψε τον 18ο αιώνα και βασική της υποχρέωση ήταν να παρουσιάζει τα καλλιτεχνικά της ταλέντα στη μουσική, την ανάγνωση ή τον χορό και να συζητεί με τους άνδρες ώστε να τους απασχολεί ευχάριστα. Η εκπαίδευση ξεκινούσε σε πολύ νεαρή ηλικία αν και ο χρόνος που χρειαζόταν διέφερε από περιοχή σε περιοχή της Ιαπωνίας. Η γυναίκα που έπαιρνε τον τίτλο της γκέισας τον κρατούσε μέχρι τη… συνταξιοδότησή της.
Ο πόλεμος με την οικογένεια της σάντα που αντιδρούσε στην επιλογή της, ήταν αναπόφευκτος και έτσι η ίδια έφυγε από το πλούσιο σπίτι της και πήγε σε μία κατάλληλη εκπαιδεύτρια. Η Sada ήταν πολύ καλή και γρήγορα αποτέλεσε την πιο γνωστή και επώνυμη γκέισα όλων των εποχών. Μόνο που «η γκέισα των γκεϊσών» όπως αποκαλείται ακόμη και τώρα στην Ιαπωνία, δεν είχε την επιθυμητή κατάληξη. Ο στρυφνός και δύστροπος χαρακτήρας της, η δολοπλοκία που είχε πάντα στο μυαλό της και η άσχημη συμπεριφορά της προς τις άλλες κοπέλες, αποτέλεσμα της δόξας που απολάμβανε, την οδήγησαν στην εκδίωξη από την τάξη των γκεϊσών και στην ισόβια απαγόρευση εκτέλεσης του επαγγέλματος της. Στο σπίτι της δεν μπορούσε να επιστρέψει και έτσι άρχισε να εργάζεται ως πόρνη στις φτωχογειτονιές του Τόκιο, έναντι ευτελών τιμημάτων, απλά για να συντηρείται. 
Στα 31 της συνάντησε τον Kichizo Ishida, έναν παντρεμένο στρατιωτικό, τον οποίο και ερωτεύτηκε παράφορα. Έκανε δεσμό μαζί του και παράλληλα συνέχισε να εκδίδεται. Όταν όμως κατάλαβε ότι ο αγαπημένος της δεν πρόκειται ποτέ να χωρίσει για να κάνει την ίδια γυναίκα του, η σάντα άμπε θυμήθηκε τον παλιό κακό εαυτό της και σκέφτηκε την εκδίκηση της. Προσπαθούσε να οργανώσει την δολοφονία του για πολύ καιρό.
Την ώρα των ερωτικών περιπτύξεων έπνιξε τον αξιωματικό με το σάλι της αλλά το διεστραμμένο της μυαλό δεν σταμάτησε εκεί. Του έκοψε το μόριο και άρχισε να σοδομίζεται και να ικανοποιείται με αυτό για 3 ολόκληρα 24ωρα με τον νεκρό ιάπωνα στο πλάι της. Και μάλιστα κυκλοφορούσε στον δρόμο με αυτό στην τσάντα της. Όταν ανακάλυψε το φονικό η αστυνομία, τρεις μέρες μετά από καταγγελία λόγω της έντονης μυρωδιάς του πτώματος, το απίστευτο έγκλημα έκανε τον γύρο του κόσμου. Η άμπε φυλακίστηκε για 5 χρόνια και μετά κατέληξε σε ψυχιατρική κλινική ώσπου πέθανε στα 65 της χρόνια. 
Η απίστευτη ιστορία της ενέπνευσε την συγγραφή 11 βιβλίων, την σκηνοθεσία συνολικά 6 ταινιών, ντοκιμαντέρ, μυθιστορημάτων ακόμη και ποιημάτων. Στις αρχές του 1900 στην Ιαπωνία εργάζονταν ως γκέισες περίπου 80.000 γυναίκες, ενώ σήμερα έχουν απομείνει μόλις 2.000. Το όνομα της σάντα άμπε μνημονεύεται ακόμη στις σχετικές σχολές, και οι επιδόσεις της αποτελούν παραδείγματα για τις εναπομείνασες εκπαιδευόμενες γκέισες. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΠΡΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΝΥΧΤΙΟΥ

Στις 6 Οκτωβρίου 1970 ο 22χρονος Αμερικανός Φοιτητής Μπίλι Χέϊς επισκέφθηκε την Τουρκία. Στην Κωνσταντινούπολη όμωςσυνελήφθη από την τουρκική αστυνομία για κατοχή 4ων κιλών χασίς καθώς ήταν έτοιμος να αναχωρήσει αεροπορικώς από τη χώρα μαζί με την κοπέλα του. Ο Μπίλι φυλακίζεται για 4 χρόνια και 2 μήνες. Το 1974, μετά από έφεση, το Δικαστήριο απορρίπτει την αρχική ποινή των τεσσάρων χρόνων και τον καταδικάζει σε 30ετή φυλάκιση για το.. έγκλημά του. Η παραμονή του Μπίλι στη φυλακή μετατρέπεται σε ζωντανή κόλαση: τρομακτικές σκηνές σωματικών και πνευματικών βασανιστηρίων από σαδιστές δεσμοφύλακες ακολουθούν η μία την άλλη, ενώ δωροδοκία, βία και παράνοια κυριαρχούν στην φυλακή. Ο Μπίλι Χεις προσλαμβάνει έναν Δικηγόρο ο οποίος όμως τον πρόδωσε επειδή ήταν διεφθαρμένος. Επίσης οι Δικαστές που δίκασαν τον Χέϊς ήταν διεφθαρμένοι και προκατειλημμένοι εναντίον του. Μόνο του Στήριγμα σε αυτήν την Ιστορία ήταν η κοπέλα του και οι γονείς του. Μάταια οι ΗΠΑ προσπαθούσαν να πετύχουν την έκδοση του …

Α.ΟΧΑΝΙΑΝ,Ο ΝΕΟΣ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟΥΧΟΣ ΑΡΜΕΝΙΟΣ ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΡΙΑΝΑ ΣΚΛΕΝΑΡΙΚΟΒΑ

Στα 42 της χρόνια παραμένει εντυπωσιακή όπως ακριβώς την γνωρίσαμε στην Ελλάδα πριν από λίγα χρόνια όταν ήρθε στον Ολυμπιακό ο τότε σύζυγος της Κριστιάν Καρεμπέ. Ο Γάλλος άσσος και η Αντριάνα Σκλεναρίκοβα ήταν ένα από τα πιο διάσημα και αγαπημένα ζευγάρια. Εκείνος γνωστός ποδοσφαιριστής με καριέρα σε μεγάλες ομάδες και εκείνη ένα από τα πιο όμορφα και πιο αναγνωρίσιμα μοντέλα στον χώρο της μόδας, με πόδια που αγγίζουν το 1,25 εκ. Ήταν στα τέλη του 1996 όταν ο Κριστιάν Καρεμπέ, που τότε αγωνιζόταν στη Σαμπντόρια, γνώρισε κατά τη διάρκεια μιας πτήσης την 25χρονη Αντριάνα. Ο έρωτάς τους φούντωσε, ο Καρεμπέ άφησε την γυναίκα και την κόρη του και τυλίχθηκε στα δίχτυα της ξανθιάς καλλονής. Τώρα μετά από 14 χρόνια γάμου χώρισαν και η ίδια έκανε το επόμενο βήμα στην ζωή της στο πλευρό του δισεκατομμυριούχου Aρμένιου επιχειρηματία Αράμ Οχανιάν 59 ετών. Τον Ιούνιο επισημοποίησαν τη σχέση τους μ' ένα παραμυθένιο γάμο στο Μονακό παρουσία λίγων φίλων και συγγενών. Οι δυο τους συναντήθηκαν στο Μ…

Η ΚΟΙΜΩΜΕΝΗ ΤΟΥ ΧΑΛΕΠΑ

Το πρόσωπο της κοιμωμένης του χαλεπά είναι σμιλεμένο περίτεχνα, δείχνει ήρεμο. Η κοπέλα έχει γείρει στο πλάι, σα να κοιμάται. Είναι ντυμένη για τον ύπνο με το κοριτσίστικο νυχτικό της προσεκτικά κουμπωμένο μέχρι ψηλά στο στέρνο. Τα χέρια της μοιάζουν να είναι ζωντανά ενώ είναι σκεπασμένη με ένα σεντόνι.  Ο γλύπτης Γιαννούλης Χαλεπάς ήταν γόνος οικογένειας φημισμένων μαρμαρογλυπτών από την Τήνο. Ο πατέρας του και ο θείος του είχαν μεγάλη οικογενειακή επιχείρηση μαρμαρογλυπτικής με παραρτήματα στο Βουκουρέστι, την Σμύρνη και τον Πειραιά. Το 1877 άρχισε να δουλεύει το πιο διάσημο γλυπτό του, την Κοιμωμένη για τον τάφο της Σοφίας Αφεντάκη στο Α΄ Νεκροταφείο Αθηνών. Το επιτύμβιο μνημείο της Σοφής όπως την αποκαλούσαν στο στενό της περιβάλλον παραγγέλθηκε από τον θείο της, ευεργέτη της Κιμώλου. Η κοπέλα πέθανε το 1873 σε ηλικία 18 χρόνων από φυματίωση και πέρασε στην αθανασία χάρη στη σμίλη του ΓιαννούληΧαλεπά. Το 1875 ο Χαλεπάς ανοίγει εργαστήριο στην Αθήνα και γνωρίζεται με τον έρωτα της ζω…